Subject: Re: Projekteerimistingimuste andmine Rail Balticat ületava riigitee 58 Aluste‒Kergu km 7,60-8,81 ümberehitamise ja viadukti (Rail Baltic OR 1170) rajamise ehitusprojekti koostamiseks.
From: "Siim Tomson" <[email-masked]>
To: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 18:25:52 +0200

Tere

Ärge siis palun ehitage ümber ka teekatendit ning muldkeha!

Parimate soovidega,

Siim Tomson
Tegevjuht
Multiland OÜ, Multiland Management OÜ

[email-masked]
+372 50 98 213
Riia 142, 50411 Tartu
multiland.ee

On 28. Feb 2024, at 10:09, Kaarel Ilustrumm 
<[email-masked]> wrote:

Tere

Olemasolevas olukorras ametlik mahasõit puudub ning Transpordiamet lähtub 
sellistes olukordades põhimõttest, et projektidega uusi mahasõite ei rajata. 
Nähakse ette olemasolevate mahasõitude rekonstrueerimine, ümbertõstmine või 
hoopis sulgemine kui normidekohane ristmike vaheline kaugus pole tagatud. 
Sellest ka projekteerimistingimuste punkt 5.2.6.

Soovi korral on huvitatud isikul võimalik taotleda mahasõidu projekteerimist 
ja rajamist oma kuludega. Täpsem info Transpordiameti 
kodulehel:https://transpordiamet.ee/mahasoidud

Lugupidamisega

Kaarel Ilustrumm
Projektijuht
Projekteerimise üksus
+372 5557 8458
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>
                         Valge 4, 11413 Tallinn, Transpordiamet

From: Siim Tomson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 1:31 PM
To: dhs.transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Kaarel Ilustrumm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Projekteerimistingimuste andmine Rail Balticat ületava riigitee 
58 Aluste‒Kergu km 7,60-8,81 ümberehitamise ja viadukti (Rail Baltic OR 
1170) rajamise ehitusprojekti koostamiseks.

Tere

Meie ettepanekutega ei arvestatud. Plaanis on muuhulgas tee katendi ning 
muldkeha ümberehitamine. Praegu on teelt võimalik pääseda rasketehnikaga 
kinnistuni. Kui muldkeha ehitatakse ümber vastavalt tänastele normidele, 
siis see enam võimalik ei ole.

Kui mahasõitu ei rajata, siis kuidas on tulevikus võimalik kinnistule 
pääseda?

Parimate soovidega,

Siim Tomson
Tegevjuht
Multiland OÜ, Multiland Management OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 50 98 213
Riia 142, 50411 Tartu
multiland.ee <http://multiland.ee/>

On 22. Feb 2024, at 10:01, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine Rail Balticat ületava riigitee 58 
Aluste‒Kergu km 7,60-8,81 ümberehitamise ja viadukti (Rail Baltic OR 1170) 
rajamise ehitusprojekti koostamiseks

Registreerimise kuupäev: 21.02.2024

Registreerimise number: 1.1-3/24/97.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>